Tweet

Sider

26. januar 2011

Ciao Tamarindo!

Hola amigos!

Da er det siste dagen til Desiree før hun drar tilbake til i-land og i morgen starter jeg reisen min på egenhånd. Det kan jo aldri gå bra, men jeg vender det onde kinnet til og krysser fingrene for at hell og lykke vil følge meg på den ensomme veien.

Vi har akkurat vært og sett på solnedgangen på stranda, drukket eksotiske drinker og diskutert utenrikspolitikk. Livet er ganske hærlig kan du si. Nå er vi hjemom for å pakke og ordne oss litt før vi skal på utestedet Pascifico. Overraskende nok er det ladies night i kveld også, så vi skal nok klare å kose oss. Men det blir en ganske tidlig kveld for vi blir hentet grytidlig i morgen. Desiree blir hentet allerede klokken fem og har sagt at hun skal døgne. Hun er gæren!! Nesten like gæren som venninna mi Siren Å. Sørensen. Hun døgner nemlig rett som det er – uten grunn. Jeg blir hentet klokka ni av en shuttlebuss som skal kjøre meg til en liten by som heter Santa Teresa. Der skal jeg være i fire dager. Kjenner ingen der, så det skal bli interessant. Blir sikkert veldig godt kjent med meg selv – på både godt og vondt. Mest vondt. Jeg er jo en djevel i fåreklær!

Naiv og relativt ung jente blir rundlurt

Salut

PURA VIDA <3

I love my life right now

Ellers har Desiree tatovert seg i dag. PURA på ringefingeren og VIDA på visefingeren. Det er det jeg sier – hun er gæren!

Mi loca chica

Da er det bare å pakke bort de siste tingene, så skal jeg skrive mer når jeg er trygt fremme (forhåpentligvis) i Santa Teresa.

Pura vida y mucha gracias, senor Esteban J



3 kommentarer:

  1. Så gøy å se hvordan du har det!
    Dette bloggegreiene har nesten gått til huet på meg, men skjønner f... ikke mye av det....
    Vær forsiktig på din ensomme ferd gjennom eksotiske strøk:) Bare pass på å få døgna litt! Siren sier det er bra;)
    My wild guess: Ho kommer til å døgne seg gjennom Berlinturen.. hahahah) Kos deg!!!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Ja, tenkte meg det ja! Det gikk ikke lang tid før du måtte finne et eller annet som minnet deg om den lange herlige dansken som ble så ensom og forlatt der hjemme, en 4 dagers tur til St. Teresa!! Æ ler!! Åssen ska detta gå?!
    Hjertelig hilsen Frk. Hedvig (som har lært seg touch-metoden på null komma svisj)

    SvarSlett
  3. Håper bare St. Teresa er like morsomt som du er lang. Veldig stolt av Hedvig :)
    God tur til deg også, Tonje. Kos deg masse :)

    SvarSlett