Tweet

Sider

24. januar 2011

Sånn går no dagan!


Tror jeg har fått senebetennelse i den ene hånda og det er jo litt merkelig siden jeg ikke jobber. Uansett, så er det vondt når jeg skriver, så derfor tenkte jeg heller å poste litt bilder. Bilder sier jo som kjent mer enn tusen ord, så det er jo ikke så hakkende galt!

Beach life!


Pool life!


Fredag:
Et aldri så lite måltid og et par drinker før vi dro ut.

Ladies night at Monkey:
 Et utendørs utested med viktige detaljer som badebasseng og gratis drinker.

Jeg, Christian og Desiree

Sunset

Lørdag: Pizza på La Baula sammen med Cæsar.

Deretter var det parry i ruinene til et nedbrent utested!

Slik så det ut etter festen.
Vi stjal en motorsykkel og cruiset hjemover

Det er en liten gjeng med katter her vi bor (med og uten ører) og Desiree har temmet de fleste ved å kjøpe kattemat og designerklær til dem for flerfoldige tusenlapper. De kommer til leiligheten vår flere ganger om dagen for å sjekke om det er noe mat i skålene og akkurat nå hørte jeg lyder utenfor og kikket ut av vinduet. Men det var IKKE en katt som spiste fra kattematen. Det så ut som en gigantisk rotte. Den hadde en drit lang hale og lang nese. Kunne nesten minne om Pinocchio hvis han hadde hatt hale og pels. Og gått på alle fire. Og vært litt krafigere. Vanskelig å forklare dere måtte nesten ha vært her og sett selv. Det var i alle fall et stygt dyr – akkurat som Pinocchio.
Æææææ... Og der kom det jammen meg et stinkdyr også løpende. Det lignet på en jeg kjenner, men nevner ikke navn!
Med ører

Uten ører





4 kommentarer:

  1. synes du ser litt bleik ut ennå! Jeg tok spraytan i dag og er faktisk brunere enn deg.. (hehe savn!!! Ser ut som du stor kooooser deg)

    SvarSlett
  2. Fyyy... Den så jeg ikke komme!! Jeg har bare 4 1/2 måned igjen på tur, så nå skal jeg snart surre meg inn i aluminiumsfolie og bli drittbrun :) Kom over og ta en drink da vel :)

    SvarSlett